سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هتک حرمت حرمین شریفین - واعتصموا بحبل الله جمیعاولاتفرقوا
بسا یک خوردن که مانع شود لذّت از خوردنیها را بردن . [نهج البلاغه]

حرم مطهر عسگریین قرن‌ها در شهر سامراء و در میان مردم اهل تسنن محترم بود و هرگز کسی‏درهیچ‏دوره به ساحت مقدس آن اهانت روا نداشته بود...
 

انالله وانا الیه راجعون
*دست تبهکار فتنه‌انگیزان بار دیگر خنجر زهرآلود خود را به پیکره‌ی امت اسلامی فرود آورد و مرتکب جنایتی فجیع شد. حادثه‌ی انفجار در حرم سامراء و هتک حرمت مرقد مطهر امامین همامین عسگریین سلام‌الله علیهما نه فقط دل شیعیان جهان را خونین و عموم مسلمان را که به خاندان مکرم پیامبر اعظم صلی‌الله علیه و آله عشق و ارادت می‌ورزند، غمگین و جریحه‌دار کرد، بلکه دنیای اسلام را در برابر توطئه‌ی هولناکی قرار داد که هدفش ایجاد جنگ داخلی در عراق و مشغول کردن ملت‌های مسلمانان به حوادث خونینی مذهبی و فرقه‌ئی است.
*اشغالگران برای سست کردن پایه‌های دولت مردمی عراق و توجیه حضور نامشروع خود در آن کشور، میدان را برای تروریست‌ها و وحشت آفرین‌ها بازگزارده و میان برادران مسلمان آتش افروزی می‌کنند.
*اشغالگران عراق نمی‌توانند از مسئولیت این جنایت بزرگ شانه خالی کنند.
*برادران شیعه و سنی عراق به هوش باشند که در دام توطئه‌ی دشمن نیفتند.
*مسلمانان در همه جای جهان بیش از گذشته باید مراقب سیاست تفرقه‌افکنی و جنگ‌افروزی دشمنان اسلام باشند.
*امروز دشمنان در عراق، در فلسطین، در لبنان و در هر نقطه از جهان اسلام که بتوانند آتش‌افروزی می‌کنند و با بهانه‌های گوناگون مذهبی و قومی و حزبی و غیره مسلمانان را به صف آرائی در برابر یکدیگر و برادرکشی تحریک می‌نمایند. مسلمانان نباید به آن‌ها در این هدف ننگین و خطرناک کمک کنند.

*علمای محترم اهل تسنن فاجعه‌ی سامراء را محکوم کنند و صریحا بیزاری خود را از مرتکبان آن ابراز نمایند و علمای محترم شیعه، پیروان اهل بیت علیهم السلام را به خویشتنداری دعوت کنند و همه ی علماء و بزرگان روحانی جهان اسلام پیروان خود را به همدلی با برادران خود و رعایت احساسات مذهبی هر فرقه سفارش نمایند.
       پیام‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ در محکومیت هتک‌ حرمت‌ حرمین‌ عسگریین _ 24/ 03/ 86



 
نویسنده: محمد بخشی |  جمعه 86 خرداد 25  ساعت 12:0 صبح